آیت الله مکارم شیرازی: نیروهای نظامی مقتدر ایران، دشمن را به اشد مجازات برسانند برگزاری مراسم گرامیداشت شهید القدس«اسماعیل هنیه» در حرم مطهر رضوی  اختتامیه ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی» در مشهد برگزار شد درباره تاریخچه عصا‌های نقره‌ای دربانیِ حرم‌رضوی | جایگاه طلایی عصای نقره‌ای عواقب ترک واجب فراموش‌شده بررسی راهبرد امام سجاد(ع) در رهبری امت حرم مطهر رضوی سوگوار شهادت سَیِّدُالسّاجِدین(ع) جشنواره ملی «فانوس» برگزیدگان استانی خود را شناخت | فرهنگ ایثار و شهادت مصداق فرهنگ و سیره رضوی است طرح فرهنگی «از مبدا تا مبدا» ویژه زائران پیاده دهه آخر صفر اجرا خواهد شد دل‌بستگی امام حسین (ع) نگاهی به ۵ دعای معروف که به امیرالمؤمنین (ع) منسوب است تونل سرد در مسیر زائران پیاده امام رضا(ع) ایجاد می‌شود کرسی «دشمن‌شناسی در قرآن» در حرم مطهر رضوی برگزار شد ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) + جزئیات مشهد میزبان «یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی» + ویدئو بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهادت شهید کامیاب در مشهد برگزار شد قیمت و زمان عمره ۱۴۰۳ مشخص شد؟ ثبت‌نام بیش از ۵۵ هزار زائر خراسانی برای پیاده‌روی اربعین (۸ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید القدس«اسماعیل هنیه» در حرم مطهر رضوی 

  • کد خبر: ۲۴۲۴۰۶
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید القدس«اسماعیل هنیه» در حرم مطهر رضوی 
زائران حرم مطهر رضوی در اعتراض به ترور«اسماعیل هنیه» فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.  

به گزارش شهرآرانیوز، ترور ناجوانمردانه و بزدلانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بار دیگر دل‌ها را داغدار و موجی از خشم و نفرت نسبت به عاملان این جنایت ددمنشانه در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرد.

در پی وقوع این جنایت عصر امروز جمعی از مردم شهید پرور کشورمان وزائران  با حضور در صحن قدس حرم مطهر رضوی با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سرداده و این جنایت را محکوم کردند.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط محمدجواد پناهی آغاز شد و در ادامه گروه سرود گلدسته‌های حرم شعری با موضوع آزادی قدس اجرا کردند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور در این مراسم ضمن محکومیت ترور مجاهد نستوه، اسماعیل هنیه بیان کرد: این اقدام ظالمانه نشانه ضعف و زبونی دشمن و ناکامی آنها در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد که طی چند عملیات، مقاومت مردم فلسطین و نیروهای حماس را در هم می‌‌شکند ولی اکنون بعد از گذشت ماه‌ها به هیچکدام از اهداف خود دست نیافته و سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق خورد در تاریخ سیاسی آنها بی‌‌سابقه بوده است.

حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: ملت ایران ملتی است که از خون میهمان خود نخواهد گذشت و از مسئولان انتظار دارند همانطور که رهبر انقلاب فرمودند انتقام سختی از عاملان این جنایت بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی این عمل ددمنشانه را با حمایت آمریکای جنایتکار انجام داده است و مردم ایران این جنایت را فراموش نخواهند کرد و دست فرماندهان و رزمندگان ما روی ماشه است و به زودی با تدبیر پاسخ این جنایت اسراییل را خواهند داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->